Energiasääst

Esileht / E-poe kasutamine

E-poe kasutamine

1.   Üldtingimused

1.1. Hoiame Kokku Grupp OÜ, registrikoodiga 12422717, postiaadressiga Mäealuse 2/1, 12618 Tallinn (edaspidi müüja) on koduautomaatika, elektroonika- ja monitoorimisseadmete ning valgustite müüki vahendav e-pood www.energiasääst.ee internetilehel.

Käesolevad e-poe tingimused (edaspidi tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad Hoiame Kokku Grupp OÜ e-poodi, tellivad e-poest kaupu, sealhulgas sõlmides e-poest kauba soetamiseks ostu-müügilepingu (edaspidi müügileping).

1.2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. 

1.3. Hoiame Kokku Grupp OÜ säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu püsival andmekandjal.  Hoiame Kokku Grupp OÜ saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile arve, mida  ostjal  on võimalik salvestada ja taasesitada.

2.   Turvalisus

2.1. Hoiame Kokku Grupp OÜ tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise üldtingimustes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja üldtingimustest, on Hoiame Kokku Grupp OÜ-l ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Hoiame Kokku Grupp OÜ-l eraldiseisva nõusolekuta õigus:

2.1.1. saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;

2.1.2. säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

2.2. Kui ostja on andnud müügilepingu sõlmimisel või muul viisil nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Hoiame Kokku Grupp OÜ neid andmeid üldtingimustes fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS-i teel).

2.3. Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Hoiame Kokku Grupp OÜ-le vastavasisulise e-maili või järgides edasiste otseturunduspakkumiste saamisest keeldumiseks tema e-posti aadressile saadetud otseturunduspakkumises olevat juhist.

3.   Tingimuste ulatus ja kehtivus

3.1. Tingimused kehtivad kõigile era ja juriidilistele isikutele, kes kasutavad ostukeskkonna www.enegiasääst.ee ehk Hoiame Kokku Grupp OÜ, registrikood 12422717,  Mäealuse 2/1, 12618 Tallinn teenuseid.

3.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Hoiame Kokku Grupp OÜ e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

3.3. Hoiame Kokku Grupp OÜ-l on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje www.energiasääst.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates vastava muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel www.energiasääst.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Hoiame Kokku Grupp OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise hetkel kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

4.   Klienditugi

4.1. Energiasääst.ee klienditugi töötab äripäevadel 9:00-16:00.

4.2. Telefon: +372 55 510 442.

4.3. E-post: info@hoiamekokku.ee.

4.4. Teenindame Teid eesti ja inglise keeles.

5.   Hinnad

5.1. E-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 7 sätestatule.

5.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu vastavalt kehtivale käibemaksuseadusele.

5.3. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ega pakkujal ei ole sel juhul õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

6.   Ostukorv ja tellimuse vormistamine

6.1. Ostjal on võimalik lisada ostukorvi veebipoest soovitud tooted või tootekomplektid, klikkides nupule „Lisa ostukorvi“, misjärel suunatakse Teid otse osukorvi.

6.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta too(de)te tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse jätkamiseks klikkige lingile „Tagasi poodi”. Teid suunatakse tagasi e-poe leheküljele.

6.3. Ostu vormistamiseks klikkige nupule „Vormista ost“. Teid suunatakse tellija andmete lehele. Tellija andmte lehel sisestage nõutavad andmed ning valige saatmise viis. Ostu kinnitamiseks klikkige nupule „Esita tellimus”. Teid suunatakse makseviisi valiku leheküljele.

6.4. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.

6.5. Arve genereeritakse automaatselt pärast ostutellimuse makse sooritamist. Arve saadetakse pärast ostu sooritamist automaatselt ostja e-posti aadressile, mis on kohustuslik infoväli ostutellimuse tegemisel. Juhul kui ostja e-postile ei ole arve mingil põhjusel tulnud, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat e-posti teel info@hoiamekokku.ee ning Teile saadetakse arve e-postile esimesel võimalusel.

6.6. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgselt tasumisele kuuluva summa laekumisest Hoiame Kokku Grupp OÜ arvelduskontole. Pärast ettemaksu sooritamist on oluline, et ostja läheks pangalingilt tagasi teenuse pakkuja juurde.

7.   Toodete eest tasumine

7.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse esitamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

7.2. Toodete eest on võimalik tasuda:

7.2.1. Internetipanga kaudu (Swedbank, SEB ja LHV pangalinkide kaudu). Müüja pangarekvisiidid on:

7.2.1.1. Swedbank pangakonto nr: EE762200221056898786;

7.2.1.2. SEB pangakonto nr: EE031010000007170224;

7.2.1.3. LHV pangakonto nr: EE787700771001080989.

7.2.2. Sularahas. Valides sularaha makseviisi, tuleb eelnevalt oodata tellimuse valmisolekut kinnitavat e-maili aadressilt info@hoiamekokku.ee. Seejärel lepitakse Teiega kokku arve tasumise kord ja koht.

7.2.3. Pangaülekandega. Valides pangaülekandega makseviisi, tuleb tellimuse ostusumma tasuda 14 päeva jooksul. Ostusumma mittelaekumisel tellimus tühistatakse.

7.2.4. Järelmaksuga, täites selleks järelmaksu väljad. 

7.3. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole laekunud 14 päeva jooksul.

8.   Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

8.1. Pärast lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 6.6 toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt valitud kättetoimetamise viisil.

8.2. E-pood kasutab kauba saatmiseks Eesti siseselt Itella, Omniva ja DPD kullerite teenuseid. Iga transporditeenuse pakkuja teenused, saatmise tingimused ja hinnad on erinevad. Palume tutvuda iga vastava transporditeenuse pakkuja hindadega enne ostu vormistamist. Teatud tooted vajavad eritransporti. Nende toodete juures saate valida ainult enda tootele ise järele tulemise võimaluse ning siis juba kättetoimetamine täpsemalt kokku leppida.

8.3. Kui valisite kättetoimetamise viisiks „Tulen ise järele“, tuleb eelnevalt oodata tellimuse valmisolekut kinnitavat e-maili aadressilt info@hoiamekokku.ee. Saadetud e-mailis lepitakse Teiega eraldi kokku järeletulemise aeg, tagades tellimuse üleandja kindla kohaloleku kontoris.

8.4. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb tarnijalt spetsiaalselt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Hoiame Kokku Grupp OÜ ei vastuta, teavitame Teid sellest tellimuse vormistamisel kirja pandud kontakttelefoni või elektronposti teel kahe tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest vastavalt tingimuste punktile 6.6 ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote vastu pikema kohaletoimetamise aja tõttu huvi, on Teil õigus oma tellimus tühistada  (vt täpsemalt punkti 10) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.

8.5. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, saadab kullerfirma Teile sõnumi, kui tellimus on kohale jõudnud Teie poolt valitud pakipoodi/pakiautomaati.

8.6. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud pakipoodi/pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

8.7. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Hoiame Kokku Grupp OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

8.8. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@hoiamekokku.ee või Hoiame Kokku Grupp OÜ kontakttelefonile (+372) 55 510 442. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

9.    Paigaldus

9.1. Müüja pakub lisateenusena paigaldust ja konsultatsioone energiasäästmise vallas. Nimetatud lisateenused on mõeldud nii era- kui ka ärikliendile. Soovi korral võtta ühendust e-maili info@hoiamekokku.ee või kontakttelefoni teel (+372) 55 510 442.

9.2.   Lisainformatsiooni paigalduse korralduse ja hindade kohta saab ülalnimetatud e-maili või telefoni teel.

10.   Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

10.1. Teil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist tellimus tühistada, saates Hoiame Kokku Grupp OÜ-le e-maili aadressile info@hoiamekokku.ee kindlasti lisades tellimuse numbri ning oma arvelduskonto detailid.

10.2. Pärast toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus toode tagastada või vahetada välja mõne muu toote vastu, saates e-maili aadressile info@hoiamekokku.ee vastavasisulise teate. Toode on võimalik tagastada postiautomaatide Omniva (Tallinna Tehnikaülikooli pakiautomaat) või Itella (Tallinna Nõmme Keskus, Tallinna Rocca Al Mare Keskus) teel. Kasutamise tunnustega toodete tagastuse puhul on Hoiame Kokku Grupp OÜ-l õigus keelduda või leppida kokku asja väärtuse vähendamise hüvitises. Tasaarveldamiseks saadab Hoiame Kokku Grupp OÜ Teile tasaarveldamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarveldamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Hoiame Kokku Grupp OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks. 

10.3. Tellimuse tühistamisel punktis 10.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 10.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et olete sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 10.4 sätestatud juhul.

10.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama originaalpakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (sh kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st kõik tooted).

10.5. Energiasääst.ee e-poest tellitud kauba tagastamise kulud jäävad tarbija kanda. 

11.   Garantii

11.1. Veebipood vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantiiga seotud küsimusi ja tingimusi. Kõikidele veebipoes müüdavatele kaupadele kehtib kaheaastane garantii v.a kui see on toote juures märgitud teisiti. Hoiame Kokku Grupp OÜ poolt müüdud ja paigaldatud toodetele pakutakse täisgarantiid, mille rakendumisel vahetatakse katkine või praaktoode esimesel võimalusel välja kliendile lisakuludeta. Katkine või praaktoode tuleb saata postiautomaatide Omniva (Tallinna Tehnikaülikooli pakiautomaat) või Itella (Tallinna Nõmme Keskus, Tallinna Rocca Al Mare Keskus) vahendusel või tuua see ise kohale. Juhul, kui mittetöötav toode loetakse garantii alla kuuluvaks, saadab müüja kliendile uue toote. Sellisel juhul katab saatmiskulud müüja.

11.2. Toote väljavahetamiseks palume täita meie kodulehel leiduv reklamatsioonivorm. Garantiihoolduse aluseks on müüja poolt väljastatud arve ja olemasolu korral ka toote garantiileht. Garantiiperiood kehtib arvele märgitud ostukuupäevast + 3 päeva või märgitud üleandmise hetkest. Garantiiremont teostatakse sõltuvalt tootest ja probleemist tarnija vahendusel, tootjapoolses hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont e-poe vahendusel tarnija või vahetult tootjatehase kaudu.

11.3. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda.

11.4. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras vähemalt samaväärse seadmega.

11.5. Garantii alla ei kuulu:

11.5.1. Seadme tarkvara, kuluva iseloomuga osad (juhul kui nende garantii ei ole tootja poolt tootekasutusejuhendis või tooteinfolehel eraldi välja toodud), pakend ja dokumentatsioon.

11.5.2. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt.

11.5.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest.

11.5.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest.

11.5.5. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).

12.   Vastutust välistav klausel

12.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

12.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Sellisel juhul jätab Hoiame Kokku Grupp OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 14 tööpäeva jooksul.

12.3. Hoiame Kokku Grupp OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis.

12.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast Teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Hoiame Kokku Grupp OÜ e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Sellisel juhul ei võta Hoiame Kokku Grupp OÜ e-pood vastutust toote andmete õigsuse eest. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil (+372) 55 510 442.

13.   Vastutus ja vääramatu jõud

13.1. Hoiame Kokku Grupp OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Hoiame Kokku Grupp OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

13.2. Hoiame Kokku Grupp OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Hoiame Kokku Grupp OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Hoiame Kokku Grupp OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

14.   Muud tingimused

14.1. Kui ostjal on Hoiame Kokku Grupp OÜ e-poe toodete tellimise ja ostmisega tekkinud pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hoiamekokku.ee või helistada telefonil: 555 10 442

 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.